fredag 13 augusti 2010

Trassel, trassel.

Usch vilken dålig start jag fick på min sjal. Först lyckades jag skapa monstertrassel när jag skulle nysta upp den första härvan. Det blev så illa att jag till slut var tvungen att göra två nystan. Åh, jag är så arg på mig själv för att jag inte var mer försiktig.

Jag lyckades dessutom med konststycket att tappa någon maska som jag sen inte hittade någonstans under sjalens första sju varv. Tänkte att det var lika så bra att göra om från början och beslutade mig för att repa upp alltsammans. Tro inte att jag lyckades skapa monstertrassel igen! Den här gången slapp jag ta av garnet, men åh så arg jag var. Jag tänker bespara bloggen bilder från eländet.

Har nu lyckats lägga upp 240 nya maskor (och kontrollräknat tre ggr) så jag hoppas att det ska bli bättre denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar