lördag 25 december 2010

Monkey Socks.

Det här är nog den finaste socka jag stickat. Cookie A gör alltid så roliga sockmönster och det här finns grattis på Ravelry. Det var ett väldigt roligt mönster, lätt att minnas och lagom många repetitioner så jag hann inte tröttna. Jag ska nog sticka ett par till mig själv också fast möjligen med lite längre skaft. Dessa har en repetition mindre på skaftet än vad mönstret sa eftersom jag var lite osäker på garnet.

Till: Bästa svägerskan Lotta.
Mönster: Monkey Socks av Cookie A.
Garn: Colinette Jitterbug i färgen Cherry.
Stickor: Knit Pros strumpisar 2,5.

1 kommentar:

  1. Hey there are using Wordpress for your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create my own. Do you require any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Check out my webpage :: Cheap Replica Oakleys

    SvaraRadera