onsdag 25 september 2013

Allt om handarbete.


Jag är med i en panel där jag får svara på olika kundundersökningar och enkäter på nätet. När jag gör det samlar jag samtidigt poäng och efter ett visst antal poäng kan jag växla in dem mot till exempel trisslotter, pocketböcker eller en tidningsprenumeration. Jag blev positivt överraskad när det fanns ett stickmagasin med bland de utvalda tidningsprenumerationerna, och eftersom det inte fanns någon annan tidning jag var supersugen på så slog jag till. Tre nummer av Allt om handarbetes stickmagasin kommer att landa i mitt brevinkast de kommande månaderna. Roligt tycker jag som sällan unnar mig stickmagasin då jag tycker att de är ganska dyra i förhållande till hur många av mönstren i dem jag vill sticka. Nu har jag ingen som helst erfarenhet av den här tidningen, den kanske är jättetrist, men jag ser i alla fall fram emot att få bläddra i den. Gratis är ju som bekant gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar