lördag 5 oktober 2013

En liten testkommentar?

För några veckor sedan skulle jag visa sambon hur blogspot fungerar och efter det har det blivit lite knasigt här på bloggen. Bland annat försvann min presentation, trots att den är markerad som synlig i inställningarna. Samtidigt slutade ni kommentera.

Det här är ju inte världens största blogg och jag brukar bli hemskt glad för en kommentar eller två, särskilt när jag bloggar färdiga grejer, men nu har här ekat hemskt tomt länge. Och då undrar jag förstås om det är en tillfällighet, att jag har bloggat extra tråkigt eller om kommentarsfunktionen helt enkelt har ballat ur som så mycket annat på bloggen.

Jag tänkte att jag allra ödmjukast be om en liten testkommentar från någon som råkar surfa in här. Och om det inte funkar får du väldigt gärna mejla anneli[punkt]rannamaa[snabela]gmail.com och tala om att det inte går så ska jag försöka laga lite. Tack snälla för hjälpen.

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Då är det bara att sticka lite finare grejer eller skriva lite roligare då. :-)

      Radera
  2. Jag tycker att blogspot är väldigt opålitlig, kommentarsfunktionen fungerar ibland och ibland inte...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har själv märkt att det ibland inte fungerar på bloggar som jag besöker och oftast är det ju inte så att jag tänker på att gå in och testa lite senare vid de tillfällena. Men skönt att det verkar fungera här just i dag. :-) Tack för hjälpen!

      Radera
  3. Haha, jag skulle visa tradera för en kollega och kom inte in...man känner sig lite dum!

    SvaraRadera