onsdag 12 februari 2014

Hemlispaket #1.


I går la jag paketet till min hemlis på lådan och i dag damp mitt första hemlispaket in genom brevinkastet. Åh, så spännande det var att öppna!

I paketet låg två nystan Debbie Bliss Rialto Lace, i en ljust grå nyans. Jättefint garn som jag inte har testat att sticka i förut så det ska blir roligt. Förra året tänkte jag att jag skulle prova på estnisk spetsstickning eftersom jag har mina rötter i just Estland, men det kom ju en liten bebis emellan. Det här garnet tror jag blir jättebra till just det ändamålet.

Det fanns inte minsta tillstymmelse till ledtråd om vem min hemlige välgörare är. Snygg handstil har hen i alla fall, men det är också det enda jag vet.

1 kommentar:

  1. Det ska bli spännande att följa din blogg och se vad som växer fram av garnen. =)
    /Din hemlis

    SvaraRadera