lördag 5 maj 2012

FO – Opsa.


Här är min fina, eldiga Opsa. Jag har stickat den minsta varianten på sticka 3,5 m.m. så den är verkligen yttepytteliten. Nog för att jag ville göra den liten men det här blev i minsta laget. Tyvärr har jag inte mer garn, Chiligredelins Marilyn, så den får vara som den är. Funkar fint som en liten sjalette eller scarf till skinnjackan när det blåser lite kyligt.

Ursäkta min pollenchockade nuna. Jag har inte gråtit. Jag är inte solbränd. Jag är inte sjuk. Bara allergisk.

Om jag kommer sticka fler Opsor? Såklart! Jag har redan påbörjat en större variant i blå Alpaca Silk.

3 kommentarer:

  1. Men vad snyggt! Och vad fint att ha användningsområde för både en liten och en större. Ser fram emot den blå nu! Hurra!

    SvaraRadera
  2. Snygg! Och det blir nog den blåa också! :)

    SvaraRadera
  3. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate
    you penning this post and the rest of the website is extremely good.


    My weblog ... clash of clans hack

    SvaraRadera