söndag 12 december 2010

Utmaning - en om dagen.

Eftersom det inte blir så mycket stickat tänkte jag att jag skulle försöka mig på den däringa utmaningen som florerar runt i bloggkretsar. En om dagen i tjugofyra dagar. Givetvis är jag ju hopplöst efter för tanken är väl att det ska vara lite som en adventskalender. Jag får väl köra två om dagen kanske.

Den första dagen ska jag presentera mig själv. Vilket kan vara en av mina sämsta sidor. Dålig start, hum...

01- presentera mig själv.
Jag heter anli. Jag är 28 år gammal. Jag bor på söder i Stockholm med en lite större man som heter Ulf, en lite mindre man som heter Louie och lite då och då med en cool tjej som heter Alma. Jag jobbar på ett kontor. Jag gillar mitt jobb, även om det är lite väl administrativt och inte så kreativt. Jag försöker vara lite kreativ hemma istället. Jag stickar. Nästan alltid. Till och med på jobbet ibland. En gång i veckan är jag den jag var förr. En sån där tjej i ett stall. Annars är jag väldigt mycket mamma. Det blir lätt så när man har en liten kille som är ett och ett halvt. Jag är ytterligt förtjust i att vara Louies mamma. Det är det absolut roligaste jag vet. En gång i tiden spelade jag i band och läste mängder med böcker. Man kan inte hinna allt. Nu hinner jag till exempel inte skriva mer. Så det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar