torsdag 25 augusti 2011

Mitt paket i Mixa&Matcha-bytet är äntligen här!

Här är mitt fina Mixa&Matcha-paket som jag hämtade på posten idag. Från självaste Ulrika. Tror jag, det stod ingen avsändare på kuvertet och det låg ingen lapp i, men eftersom Ulrika var min byteskompis och jag inte väntar några andra försändelser så tar jag för givet att det här är mitt bytespaket.

Tre fantastiska härvor shetlandsull från BC Garn i alldeles ljuvliga färger, grönt te som doftar sommar, två korsordstidningar och tre gamla Bamsenummer (bra där, jag gillar återanvändning!), ett roligt block med flerfärgade pappersark, en knasig mönstersax och hur många knappar som helst. Jag bara älskar den stora, svarta knappen. Och hela tjugosex stycken av de vinröda knapparna (här fick jag genast roliga idéer). Och så ett gäng svarta små sötingknappar. Det var verkligen inte ett dåligt paket vill jag säga. Tack snälla Ulrika!

2 kommentarer:

  1. Ja det är ju från mig. Gud så vimsig jag är. :-D
    Hade skrivit ett litet brev att skicka med. Det hittade jag på köksbordet när jag kom fram från att ha varit och postat... ähum. :)

    Jag är ledsen att det blev försenat, och glaaad att du gillar innehållet! :-)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad man kan hitta när man googlar på vårt vackra efternamn!
    Kul att se dig på bild, det var ju ett tag sen vi sågs irl sist.
    Ta hand om dig!
    Kram
    Elle

    SvaraRadera