måndag 5 mars 2012

Vardagslyx.

I dag är jag hemma med en småkrasslig Grodprins. Han har feber och är hängig. Jag var tvungen att göra några snabba ärenden på stan och tänkte att lite solsken har väl aldrig gjort en febrig unge dödssjuk så jag bäddade ner parveln i vagnen och gav mig ut på en promenad. Vi kunde inte låta bli att stanna till på Cupcakes Sthlm och ta med oss godingarna på bilden hem. Lite måndagslyx sådär. Jag kan meddela att den lakrits/citron-varianten smakade ypperligt. De andra får stanna i lådan tills Älskling kommer hem och fikar med oss. Och i eftermiddag ska jag åka ut till stallet och rida i det vackra vädret. Det är vardagslyx om något.

2 kommentarer:

  1. Lyxigt värre. Vill i vår besöka ett café i Köln som gör cupcakes. Nu blev jag ännu mer övertygad om att jag vill det.
    Krya på hälsningar till sjuklingen!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Aldrig smakat sådan, kanske på tiden? ;)

    SvaraRadera