fredag 20 augusti 2010

Fler tävlingar.

Det är så härligt med alla dessa tävlingar på bloggar där man kan vinna härliga garner. Inte bara för att det såklart är fantastiskt att ha chansen att vinna något fint, utan för att man hittar så många jättebra bloggar i kommentarer och länkar.
Det här jättefina ullgarnet kan man vinna hos Emlou.

Och det här härliga höstsjalsgarnet kan man vinna hos Cecilia som firar ett år med sin blogg. Jag blev verkligen förtjust i de vackra färgerna i det här garnet.

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för du hittat till mig!
    Jag lägger dig i min blogglista så att jag kan "hålla ögonen" på din blogg!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Jag ska få till en blogglista här också vad det lider, men jag är lite hopplös på tekniska detaljer tyvärr. :) Håller ögonen på din blogg ändå så länge!

    SvaraRadera