fredag 19 november 2010

Det kom ett paket...

Och vilket paket sen! Tack snälla, snälla Lisa. Fina praliner, te som doftar ljuvligt. En jättefin mugg med texten "I knit therefore I am". Knitpro spetsar och kabel vilket är lite läskigt för jag stod och fingrade på just denna kabellängd och tjocklek på spetsar här om dagen. Och så det fantastiskt vackra och mjuka Semilla-garnet som jag också har tittat på innan men inte köpt.

Och förresten så tror jag att Lisa kanske har den absolut snyggaste handstilen i världen. Kortet såg nästan tryckt ut, så fint skriver hon. Fina, fina Lisa. Tack!

4 kommentarer:

  1. Va roligt med paket! Och innehållet passar så bra! Spännande det där med byte. Måste kanske testa framöver nån gång.

    SvaraRadera
  2. Vilket paket! Förstår din glädje.

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir av att du blev glad! (Och TACK för komplimang om handstil!) Det var riktigt roligt att plocka ihop till dig! Och så gjorde bytet att jag hittade din blog också, som jag nu tänker fortsätta följa! *Kram* Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis till det härliga paketet! Nu kan du njuta på många sätt. Njut av helgen också!

    SvaraRadera