onsdag 18 maj 2011

Finaste tröstvinsten.

Den här fina lilla börsen och de sex små söta knapparna väntade på mig nedanför brevinkastet när jag kom hem idag. Lyxigt värre. Grönprickigt är ett av mina favoritmönster så jag blev så glad när jag öppnade paketet. Tack snälla Stickfrossa, det var minsann ett tröstpris som heter duga.

Nu åker jag till Karlstad på jobb ett par dagar. Om någon av mina läsare skulle vara nördig nog att ägna helgen åt att titta på TV-sändningarna från Miljöpartiet de grönas kongress kan man allt som oftast se mig sittandes framme i presidiet där jag för protokoll. Vinkelivink så länge!

1 kommentar:

  1. Så nördig är jag! Jag kan ju inte varar säker på att det är dig jag ser men om det är du verkar du ha läget under kontroll trots förvirrande voteringar, röriga attsatser och bakvänd paginering! :-)

    SvaraRadera