lördag 28 maj 2011

Lat Haruni-lördag.

Lat lördag efter mycket trevlig middag med goda vänner igår. Sitter och knåpar vidare på min Haruni samtidigt som jag kastar ett halvt öga på TV-sändningen från Stockholm Marathon. Mumsar ingefärskola från Pärlans konfektyr. Godare kola finns inte. Eller jo, kanske lakritskolan. Eller den med havssalt. Eller.... Hihi.

Jag har äntligen kommit loss med Harunin. Efter att ha provstickat och läst mönstret ungefär hundra gånger fick jag äntligen till övergången till chart B och nu rullar det på fint. Problemet är bara att jag var tvungen att göra ett par extra mönsterrapporteringar med chart A eftersom det är så förbenat tröttsamt att repa upp spets. Nu är jag ganska säker på att garnet inte kommer räcka, och mer finns inte att få tag på. Vad tror du, kära läsare, om kombon aprikos och chockrosa? Eller sitter någon på ett något annat förslag på färgmatchning? Det tas i så fall tacksamt emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar