tisdag 17 maj 2011

Nytt byte och lite annat svammel.

Jag har anmält mig till ett nytt byte hos Stickamera. Det är så roligt att både skicka och få ett litet överraskningspaket med garn (och te!).

Och dessutom har jag vunnit ett tröstpris hos Stickfrossa, där jag budade (men för snålt) på ett fint paket som hon auktionerade ut till förmån för cancerfonden.

Jag har varit superförkyld den senaste veckan så efter att jag kört fast på Harunin har det inte blivit mycket stickat. Jag har dåligt samvete för att jag inte svarat på din hjälpsamma kommentar Kristina, men det beror på något så fånigt som att jag inte orkat räkna hur många maskor det diffar på eftersom jag repat upp så många gånger redan. Jag hoppas att jag får till det i kväll. Annars måste jag påbörja en ny stickning (jag kan inte med mina UFO:n just nu) att ta med när jag åker iväg för att jobba på Miljöpartiet de grönas kongress till helgen. Och det vore ju förskräckligt synd... (hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar